HOME  |  Bestuur & Organisatie  |  Junior projectleider Gebiedsontwikkeling

Junior projectleider Gebiedsontwikkeling

Wie zijn wij?

Wij zijn gemeente Schagen, een veelzijdige Noord-Hollandse gemeente op slechts 45 minuten treinen van Amsterdam in een oase van landelijke gemoedelijkheid. Met een bruisende, drukbezochte stadskern en schilderachtige dorpjes te midden van groene polders en bloeiende bollenvelden. We hebben ook ons eigen strand, zo’n 18 kilometer lang, waar sport, recreatie en natuur elkaar naadloos afwisselen. Schagen kent een dynamisch en toekomstgericht ondernemersklimaat. Binnen onze organisatie vind je dezelfde nuchtere cultuur als daarbuiten: korte lijnen, een informele sfeer en veel ondernemingszin. Ons gemeentehuis is ingericht als ontmoetingsplek voor onze ca. 400 medewerkers en 47.000 inwoners, maar we treffen elkaar ook vaak op andere locaties. We werken tijd- en plaats onafhankelijk aan de meest uiteenlopende plannen en projecten, van klein en praktisch tot groots en vernieuwend, maar áltijd met hetzelfde doel voor ogen: samen bijdragen aan het geluk van onze inwoners en ondernemers. Zin om mee te doen?

Voor de afdeling Ruimte zoeken wij een:

Junior projectleider (36 uur per week)

Wie ben jij?

Je bent een Projectleider met inspiratie en wilt je verder ontwikkelen in deze functie. Je bent stimulerend en draag je je steentje bij aan het verder professionaliseren van “projectmatig werken” in de gemeentelijke organisatie.
 
Je hebt bij voorkeur een afgeronde opleiding op het gebied van Ruimtelijke Ordening, regelgeving, gebiedsontwikkeling en bouwkosten. Je hebt na het afstuderen of tijdens het studeren ervaring opgedaan met projectontwikkeling en projectmanagement in processen waarbij zowel publieke als private partijen betrokken zijn. Je bent iemand die zelf regie durft te nemen (persoonlijke leiderschap) bij het organiseren van je werk en bent in staat kritisch te zijn naar werkwijzen en methodes.
Daarnaast draag je bij aan een effectieve samenwerking met interne en externe partners en hecht je waarde aan het nakomen van gemaakte afspraken.

Wat ga je doen?

Als Projectleider ben je binnen het ruimtelijk domein bezig met het voorbereiden en coördineren van verschillende strategische projecten in verschillende fasen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de herontwikkeling van een voormalig gemeentehuis, woningbouwprojecten of de uitbreiding van een winkelcentrum. Binnen de functie krijg je te maken met grote financiële en politieke risico’s.
Naast coördinerende, organisatorische, controlerende en administratieve aspecten, spelen ook beleidsontwikkelende aspecten een rol. Je overlegt met verschillende partijen en belanghebbenden. Hierbij moet je rekening worden houden met een grote politieke en maatschappelijke impact, wat het maken van strategische afwegingen noodzakelijk maakt.
 

Wat bieden wij? 

Een dynamische baan in een ambitieuze gemeentelijke organisatie, die maximaal wil bijdragen aan het geluk van haar medewerkers en inwoners. Een brutosalaris afhankelijk van opleiding en ervaring van maximaal € 3805,- (schaal 9), op basis van een 36-urige werkweek, exclusief 17,05 % IKB (individueel keuzebudget). Daarnaast kun je rekenen op prima secundaire, flexibele arbeidsvoorwaarden in een informele organisatie die volop kansen biedt voor persoonlijke ontwikkeling.

Meer weten?

Wij informeren je graag uitgebreider over de functie. Daarvoor kun je contact opnemen met Jan-Willem Evenhuis, teamleider Ruimte: 0224 - 210 400. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Rukiye Sahin interim P&O adviseur Werving en Selectie telefoonnummer: 06-52 40 86 26 

Ben jij onze man/vrouw?

Solliciteer nu!

Reageren kan tot en met 15 april 2019.

We horen graag van je!