Storing in facturen voor eigen bijdrage Wmo

Door een storing in ons systeem is er iets misgegaan met de facturen voor de Wmo-eigen bijdrage. Het kan zijn dat u facturen heeft gekregen die niet kloppen. Of dat u nog facturen gaat ontvangen die u eerder niet heeft gehad. De storing duurde 4 maanden, maar is nu opgelost.

Aanpassingen in augustus

In augustus worden de facturen aangepast. Dit betekent dat u nog facturen kunt ontvangen, of dat verkeerde facturen worden gecorrigeerd. De organisatie CAK (Centraal Administratie Kantoor) stuurt namens de gemeente de facturen voor de eigen bijdrage. Na augustus gaat dit weer zoals normaal.

Wij vinden het vervelend dat dit is gebeurd en bieden onze excuses aan. Wilt u meer weten over de eigen bijdrage voor de Wmo? Lees dan de brochure van CAK.

Heeft u vragen

Over de storing of over uw ondersteuning? Bel dan met het Wijkteam van gemeente Schagen via (0224) 210 400. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 12:30 uur.

Over de facturen of wilt u een betalingsregeling aanvragen? Bel dan met de helpdesk van het CAK via (0800) 1925. Het CAK is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur.