Medewerker front-office

Over de vacature

Openingsdatum
19 december 2025
Sluitingsdatum
6 januari 2026
Opleidingsniveau
Anders
Vakgebied
Burger-/publiekszaken
Dienstverband
Vast
Salarisindicatie
€ 2840 - € 4015

Wat ga je doen? 

Als medewerker front-office ben jij het eerste gezicht en/of de eerste stem die mensen zien en/of horen als zij contact zoeken met de gemeente. Jouw rol is daarom erg belangrijk. 
 Jouw takenpakket bestaat uit het ondersteunen van de meest voorkomende aanvragen aan de balie bijvoorbeeld rijbewijs, paspoort en verklaring omtrent gedrag (VOG).

Ook beantwoord je vragen van inwoners via de telefoon en aan de balie. Het is daarom fijn dat jij als aanspreekpunt invoelend en sociaal van aard bent en dat jij het leuk vindt om dagelijks verschillende mensen te spreken. Tegelijkertijd is het belangrijk dat je de juiste vragen kunt stellen om erachter te komen wat de klant precies vraagt. Omdat je werkt met gevoelige informatie ben je secuur en betrouwbaar.  

Wat neem jij mee?

  • Enige ervaring in het werken bij een gemeente is een pré maar geen vereiste; 
  • Beschikbaarheid van 36 uur per week

Wat bieden wij jou?  

  • Een salaris tussen de €2.840 en €4.015 bruto per maand (Schaal 7, cao Gemeenten op basis van 36 uur per week);
  • Individueel keuzebudget van 17,05%: jij bepaalt of je dit budget maandelijks of jaarlijks laat uitbetalen of besteedt aan extra vrije dagen; 
  • 28 verlofdagen op basis van een fulltimecontract van 36 uur; 
  • Budget voor jouw persoonlijke groei en ontwikkeling!  

Het eerste gesprek staat gepland op 12 januari en het tweede gesprek (optioneel) op 15 januari. Interesse? Solliciteer dan vóór 7 januari! Wil je meer weten over de vacature, bel dan met Margit Biersteker, Teamleider Publieke Dienstverlening op 06 52 37 38 89

Over de organisatie

Locatienaam
Schagen
Adres
Laan 19, 1741EA, Schagen